Connect with us

NEWSGET – Ειδήσεις, νέα, επικαιρότητα από την Ελλάδα και από τον Κόσμο

Γλυκοπατάτα: οι ευεργετικές της ιδιότητες για την υγεία μας

Γλυκοπατάτα: οι ευεργετικές της ιδιότητες για την υγεία μας

Υγεία

Γλυκοπατάτα: οι ευεργετικές της ιδιότητες για την υγεία μας

Είτε χρησιμοποιείτε γλυκοπατάτα σε ένα ιδιαίτερο γιορτινό πιάτο ή απλά τη χρησιμοποιείτε για να φτιάξετε ένα απλό πουρέ, παίρνετε ένα λαχανικό με μεγάλες υπερδυνάμεις για την υγεία. Οι γλυκοπατάτες είναι γεμάτες με μέταλλα, φυτικές ίνες, βιταμίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά – βοηθούν το σώμα και το μυαλό σας. Όχι μόνο αυτό: Είναι εύκολο να μαγειρευτούν. Μπορείτε να μαγειρέψετε τις γλυκοπατάτες με διάφορους τρόπους, πολύ εύκολα, οπότε μη διστάζετε να τις εντάξετε στη διατροφή σας.

Γλυκοπατάτα: ευεργετικές ιδιότητες

  • Υγιής όραση: Όλη αυτή η βιταμίνη Α βοηθά στη διατήρηση της όρασης.
  • Βελτίωση ανοσοποιητικού: Η βιταμίνη Α βοηθά επίσης με άλλες σωματικές λειτουργίες, όπως κυτταρική επικοινωνία, ανάπτυξη και διαφοροποίηση.
  • Όξυνση πνεύματος : Η βιταμίνη Β6 είναι ένα βασικό συνένζυμο για τη γνωστική ανάπτυξη.
  • Μια ισχυρότερη καρδιά: Τόσο το κάλιο όσο και το μαγνήσιο εμπλέκονται στην υποστήριξη της πίεσης του αίματος.
  • Χαμηλότερη χοληστερόλη LDL: Η ίνα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κακής χοληστερόλης και του κινδύνου καρδιακών παθήσεων, παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2.
Οι ευεργετικές ιδιότητες της γλυκοπατάτας
Οι ευεργετικές ιδιότητες της γλυκοπατάτας

Γλυκοπατάτατα: είναι καλύτερη από τη λευκή πατάτα;

Ενώ οι γλυκοπατάτες έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα στη βιταμίνη Α και ελαφρώς μεγαλύτερη σε φυτικές ίνες, η λευκή πατάτα κερδίζει όταν πρόκειται για περιεκτικότητα σε κάλιο και βιταμίνη C. Τόσο η λευκή όσο και η γλυκοπατάτα θεωρούνται ως θρεπτικά συστατικά. Αλλάξτε το και επωφεληθείτε από τα δύο.

Έχουν οι γλυκοπατάτες υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη;

Οχι! Έχουν ζάχαρη που απαντάται στη φύση, αλλά δεν υπάρχει πρόσθετη ζάχαρη στις γλυκοπατάτες (εκτός αν προσθέσετε κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος). Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι οι γλυκοπατάτες μπορεί να είναι μια εξαιρετική τροφή σε μια διαβητική δίαιτα. Είναι μια συνηθισμένη εσφαλμένη αντίληψη ότι οι διαβητικοί πρέπει να αποφεύγουν εντελώς τους υδατάνθρακες. Αυτό που έχει σημασία είναι ο τύπος των υδατανθράκων και η εξάπλωσή τους καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι γλυκοπατάτες είναι τροφή με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, πράγμα που σημαίνει ότι απελευθερώνουν και απορροφούν τη γλυκόζη στην κυκλοφορία του αίματος πολύ αργά, αποτρέποντας την άνοδο του σακχάρου στο αίμα.

Πορτοκαλί, κίτρινη, μωβ γλυκοπατάτα: ποιες οι διαφορές;

Πορτοκαλί, κίτρινη, μωβ γλυκοπατάτα: ποιες οι διαφορές;

Μελέτες δείχνουν ότι οι διαφορετικές χρωματιστές γλυκοπατάτες μπορεί να περιέχουν ποικίλα επίπεδα φυτοθρεπτικών συστατικών, τα χημικά που ανεβάζουν την υγεία και συναντώνται στα φυτά. Για παράδειγμα, οι πορτοκαλί γλυκοπατάτες έχουν τα υψηλότερα επίπεδα β-καροτίνης, ένα καροτενοειδές με αντιοξειδωτική δράση. Από την άλλη πλευρά, οι μοβ γλυκοπατάτες έχουν περισσότερες ανθοκυανίνες, το φλαβονοειδές που βρίσκεται στα βατόμουρα. Οι ανθοκυανίνες έχουν επίσης αντιοξειδωτικό αποτέλεσμα και μπορούν να υποστηρίξουν την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου. Κάντε ένα συνδυασμό όλων για να πάρετε τα μέγιστα από την κάθε μία.

Πώς αποθηκεύονται οι γλυκοπατάτες

Υπάρχουν τόσοι πολλοί νόστιμοι τρόποι για να αποκομίσετε τα οφέλη της γλυκοπατάτας! Κατά την αγορά, επιλέξτε σκληρές πατάτες (χωρίς μαλακά σημεία) με λεία επιφάνεια. Αποθηκεύστε τες σε ένα δροσερό, ξηρό και σκοτεινό μέρος – όχι στο ψυγείο, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει σκληρότητα του πυρήνα και να δημιουργήσει μια δυσάρεστη γεύση όταν μαγειρευτεί.

Επίσης

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in Υγεία

To Top